but if you never try you'll never know

skolan började idag igen och jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om det. schemat verkar inte vara en höjdare, men jag måste prova på det innan jag kan bestämma mig. det var lite rörigt också, med hur vissa lektioner kommer bli. men sovmorgon på tisdagar klagar jag inte på. varannan tisdag iallafall... de andra tisdagarna ska vi träffas en halvtimme sen ha rast jättelääänge. inte till att tycka om, men Eva skulle prata med rektorn =))) haha
vi har fått in en kille i klassen också, woho. kan behövas. haha. nämen, aldrig fel med mer folk, speciellt inte i en tjejklass.. 
imorgon ska vi dansa Zumba, omg. kommer verkligen sluta bra det där känner jag. ännu bättre med tankelösningar, och mental träning.. hahahahhaa. jaja, såå illa kan det väl inte vara? 
känns ändå bra att få rutin på vardagen, dock är det mest tråkiga lektioner som vi börjar med nu, men de måste också läsas, så det är bara att bita ihop. vilket jag känner att jag gör med många andra saker nu. biter ihop, för mitt eget bästa. jobbigt.

nu ska jag vara så tjejig av mig att jag sätter mig och fixar mina naglar. humöret är inte på topp så får se hur det slutar. antagligen helsvart. haha
puss!

2 kommentarer: