time isn't always a friend of mine

yes!! nu sitter jag här, eller ja, jag ligger faktiskt. i soffan. i småland. sista kvällen. imorgon bor jag i helsingborg igen :D
dagen har glidit på genom att jag fördrivit tiden med att packa, baka och titta på one tree hill. funderar på att vila huvudet mot kudden nu, eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon. ska på ikea och lite sånt för att hitta saker till rummet. just nu är det svart och vitt. tomma väggar och stelt. nejtack!
på torsdag blir det antagligen en runda på Väla, om vi inte väljer stan, men det tror jag inte. ska iallafall shoppa lite med Thessy =)

näej, nu får jag lyssna på några låtar till och prata klart med en kär gammal vän som hörde av sig, som också lurade mig rejält. haha. det kan gå månader innan vi pratar, men konversationerna börjar nästan alltid med att vi inser att vi är lika, fast ändå olika. komplicerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar